HEEMKUNDEVERENIGING HUNSEL
Driessensstraat 29
6015 AD Neeritter

Bestelformulier

Via het onderstaande bestelformulier kunt u de volgende bestellingen plaatsen:
  • Boek Lancaster ME858 "Crash" van de Heemkundevereniging Hunsel (€20,-, excl. verzending).
  • Boek Lancaster ME858 "Crash" + Summaries van de Heemkundevereniging Hunsel (€30,-, excl. verzending).
  • Summaries van de Heemkundevereniging Hunsel (€10,-, excl. verzending).
  • Ontsnappingsroutes van de Heemkundevereniging Hunsel (€12,50, excl. verzending).
  • Route 40-45 (€5,-, excl. verzending).

Indien u een publicatie thuisgestuurd wenst te krijgen dient u rekening te houden met €8,- verzendkosten voor de boeken (incl. summaries). Verzendkosten voor het boekje "Route 40-45" bedragen €3,50.
Indien u er nog vragen of onduidelijkheden zijn kunt u contact opnemen met de HVH via e-mail.

Zodra de bestelling is betaald zal deze aan u worden toegezonden c.q. kunt u deze afhalen in de heemkamer te Neeritter (Driessensstraat 29) op afspraak.

In het onderstaande formulier zijn de velden gemarkeerd met een sterretje (*) verplicht.
Niet juist of onvolledig ingevulde formulieren kunnen niet in behandeling worden genomen.